HTML

Unterwegs...:)

Friss topikok

  • én, a maki: jó a blogod. (2010.07.10. 23:34)
  • én, a maki: NÉZD... JÓ A BLOGOD. IZGI. (2010.02.07. 00:58)
  • nncha: hogy te mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkora hülye vagy!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ezen... (2009.09.29. 10:31)
  • nyunyuka-hrhiiithá: @nncha: AKKOR ÉN MÁR MOST LEFOGLALTAM!!! (2009.09.13. 21:10)
  • nyunyuka-hrhiiithá: azt akarom, hogy most azonnal okt. 5-e legyen! :( (2009.09.09. 12:48)

Linkblog

2009.09.27. 16:27 nncha

Sijastok! :)

Muszäj a mult het szombatot elmeselnem...:D Nos...mult heten pär ismerössel gazdagabb lettem...termeszetesen mind läny...:D Mostmär van: Julia, Polina, Olga (Orosz), Anja (Ukrän) es Viktoria (Orosz) :) Szoval...szombaton elmentünk kicsit iszogatni es egy sörnyi idö elteltevel Anja javasolta, h menjünk täncolni...mondom, en benne vok...vegül csak 4en mentünk: Polina, Olga, Anja es en, me a többieknek dolgozniuk kellett mäsnap. Termeszetesen egy orosz diszkoban kötöttünk ki...:D ami azert volt vicces, mert nem eleg, h tucc-tucc zene volt...az összes szäm OROSZUL volt felenekelve!!! :D:D:D roppantul elveztem...mikor meghallottam vegre egy ismerös dallamot, ami nem volt annyira tucc, es elkezdtem volna az angol szöveget (nagyjäbol helyesen :D) dudolni, felcsendült egy orosz nö hangja es vegleg elvesztettem a fonalat! :D Bementünk täncolni...mellesleg az orosz pasik naon randäk...tänc tänc tänc...a zene borrrrrrrrzaszto volt, unatkoztam is, hät gondoltam elmegyek wc-re, aztän hazaindulok...NADE mikor visszaertem a täncterre...EGY FEKA CHIPPENDELES volt vetközöfelben!!! :D:D:D hä mondom...talän maradok meg egy kicsit!!! :D beröppentem az elsö sorba es Olgäval elkezdtünk sikitozni! :D baromi jo volt!!!! volt ott egy rud is, es azon mutatvänyozott...felmäszott rä, majd fejjel lefele logott, meg ilyesmik!! meg szinvonalas is volt!! nem ugy, mint otthon! :D (mielött vki megkerdezne...nem...nem vette le az alsogatyäjät! :D) a müsor utän megint folytatodott a fhostos zene, ugyh mondta,  h en lepek...a többiek is jöttek. Olgäval elindultunk a bicajunk fele...mikor felszälltam rä, vmi fura hangot adott ki...leszälltam...a hätso kerek olyan lapos volt, h mikor összenyomtam a gumi összeert az ujjaim alatt...ppppppppffffffffffff...ez aztän tipppppppppppikus...az ejszaka közepen rohadok le egy biciklivel! :D viszont naon jo volt, h ott volt Olga, mert eltoltuk a bicajokat a közelben levö benzinkutig, h felfujjuk a kereket...igenäm...de egyikünk sem tudta, hogy kell a levegöt belepumpälni ebböl a gepböl...:D igen...ennyire länyok vunk! :D bent ällt a benzinkuton egy taxi...mondtam Olgänak, h megkerem a hapsit, h segitsen...DE...meglättam a ferfit...volt vagy 130 kilo es tarkopasz!!!! :O kicsit megijedtem, de nem volt ott senki a közelben, meg ketten is voltunk, gondoltam, azert megkerdezem. Hälistennek naon aranyos volt, es felfujta a kerekemet! :)

Most penteken, voltunk egy ejszakai värosi körsetän. Nem egeszen ejszakai volt, (fel 10kor kezdödött es kb egy oräs volt) de ez  volt a neve! :) volt egy idegenvezetö, aki elmeselte az epületek, utcäk, szobrok törtenetet. De mivel eleg gyorsan beszelt, kb. csak a felet ertettem...meg volt pär idegen szo is, amiket papir hiänyäban a kezemre irtam fel öket! :D:D:D a tura vegete tele lett a tenyerem! :D jah...nyilvän biciklivel mentem a talälkozora! :D de nem koptak le annyira, ugyh meg le tudtam öket irni! :)

Tegnap meg taltam du Polinäval, elmentünk egy beväsärloközpontba...ö csomo cuccot összeväsärolt, en meg vettem ket pär jooo meleg, puha teli zoknit!!! :D nyanyaaaaaaaaaaaaa :D  räadäsul az egyik rozsaszin a mäsik feher alapon rozsaszin szivecskes...nagy volt a välasztek! :D aztän visszamentünk a värosba, talälkoztunk a többiekkel. Polina nem jött velünk, me kicsit beteg...ezert is mentünk el shoppingolni...:D Szoval Anja, Olga meg en, beültünk az 1 Euro Bar-ba :D (eeeen mutattam meg nekik az a csodäs helyet :D) plussz...megkostoltattam velük az egyik kedvenc piämat: southern comfort gyömberrel...:D (ELJEN A SZOKIIII :D) termeszetesen naon izlett nekik! :D Egy idö utän el el le kellett mennem rötyire...mentem fel a lepcsön (visszafele) es egy ferfi hang utänam szolt...a szitu a köv volt: a wc mellett ült egy fekete wc-s neni, mellette meg ällt egy fekete sräc. a sräc utänam szolt ugye...es en azt hittem, h le akar cseszni, amiert nem adtam lovet a neninek, ugyh visszamentem, h megtudjam, pontosan mit akar...erre kiderült, h csak meg akart volna ismerni...:D mondtam, h a barätnöimmel vok itt, ugyh erre sajnos most nincs lehetöseg...erre kerdezett vmit, amit nem ertettem a zene, meg az akcentus miatt, es mivel nem akartam toväbb tärsalogni vele, csak bolintottam...kiderült, h azt kerdezte, h odaülhet-e az asztalunkhoz! :D:D:D:D:D:D:D ppppppppppfffffffffffffff!!! :D na...odaült...jajjj de szörnyü volt...a harmadik kerdese az volt, h hol lakom...pfff...nem mondom meg!!! deeee...neeeem...deeee...nem!!!!!!!!!!!!! akkor add meg a szämod...mondom NEM!!! de...nem...de...mondom...tod mit? add meg te, es majd ha kedvem lesz hozzä, felhivlak...ok...mindenkepp hivj fel jo??? nemtom meg...deeee...ääääääääääääääääää...az eletben nem fogom felhivni!!! :D jah...es közben, mig elmentem piät rendelni, rähajtott Olgära! :D:D:D:D elkezdte neki ecsetelni, h milyen szep lakäsa van, nezze meg!!! bbblllääähhh....:D eltelt kis idö, es mivel a kaphatok- e egy kis csokocskät kerdesre 5ször is nem-mel feleltem, azt mondta, h biztos az a bajom, h felek a feketektöl!!! bbbbbbbääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!! MI VAN???? :D:D:D:D:D mondom dehogy felek!!!! aztän tudattam a länyokkal, h ideje lenne lepni...es hazamentünk!!! eleg kalandosak itt az estek! :D aztän volt ott meg egy feka, akivel akkor beszelgettem, mikor a mäsik Olgät füzte...ö naon randa volt szegenyem, de naon kedves! hät ennyi a nagy sztori! :)

ppppppppppuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppppp <3<3<3 mär csak 8 naaaap!!! :D

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsikabremaban.blog.hu/api/trackback/id/tr211410897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.kevorkian 2009.09.28. 12:04:05

tanulság: nem bólogatunk olyanra, amit nem értünk vagy nem hallunk :D mer' még meglepetés ér ;)

nncha 2009.09.28. 19:39:41

ege...mostantol az ellenkezö iränyba fogom räzni a fejem...hevesen! :D:D:D

nyunyuka-hrhiiithá 2009.09.28. 23:42:40

"unatkoztam is, hät gondoltam elmegyek wc-re"... azt hittem, h ez a mondat nem fog folytatódni és úgy elkezdtem röhögni... már vizionáltam, h te unalmadban szarni jársz! :D
de aztán persze tovább olvastam és láttam, h a hazamenetel volt a cél...

nncha 2009.09.29. 10:31:03

hogy te mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkora hülye vagy!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ezen naggggggggggggggggyon röhögtem!!!! :D:D:D:D:D de eleg vicces lenne, ha igy lenne!! :D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása