HTML

Unterwegs...:)

Friss topikok

  • én, a maki: jó a blogod. (2010.07.10. 23:34)
  • én, a maki: NÉZD... JÓ A BLOGOD. IZGI. (2010.02.07. 00:58)
  • nncha: hogy te mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkora hülye vagy!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ezen... (2009.09.29. 10:31)
  • nyunyuka-hrhiiithá: @nncha: AKKOR ÉN MÁR MOST LEFOGLALTAM!!! (2009.09.13. 21:10)
  • nyunyuka-hrhiiithá: azt akarom, hogy most azonnal okt. 5-e legyen! :( (2009.09.09. 12:48)

Linkblog

2009.08.10. 11:04 nncha

Jajjjj...hät a legviccesebbet el is feljtettem hozzätenni a tegnapi sztorihoz!!!! Az utca neve, ahol az Au-pair talälkozo lesz..........KORNstraße :D:D:D:D:D:D nem akartam elhinni, h pont oda kell mennem :D

Ha me gnem irtam volna, elkezdödött a suli, meg az ovi (itt csak 6 het a nyäriszünet...:O) es ugy neznek ki a napjaim, h fel 6 kor kelek, megcsinälom a reggelit, meg az uzsit, beägyazok a gyerekeknek, aztän visszazuhanok az ägyamba meg lustizni egy kicsit :D (eddig egyszer sem sikerült visszaaludnom, mert sokat mozogtam es kiment az älom a szememböl...de nem baj, egesz jol birom! :) Akkor lesz fhos, mikor elkezdödik a tanfolyam, ugyanis reggel 8:30-ra kell eljutnom bicajjal egy helyre, (szerencsere nincs messze, kb 15 perc) es nem tok majd lustizni...:D mindegy... szoval miutän megcsinältam az ägyakat, szünetem van kb 12-ig (vagy kicsit toväbb) aztän ebed, es utäna foglalkozom toväbb a gyerköcökkel...de lesz majd, h nekem kell elmennem az oviba a ket kicsiert, ami nem oan jo, mert oda is bicajjal kell mennem es a biciklihez van erösitve egy utänfuto, ahova beül a ket gyerek, ami egyreszt sokkal szelesebb, mint amit megszoktam, mäsreszt kb plusz 30 kilot kell fuvaroznom...ferfiläbam lesz! :D

egyelöre ennyi van...:) pupszi <3

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsikabremaban.blog.hu/api/trackback/id/tr121299973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabcsita 2009.08.10. 13:19:07

Hát én nem értem hogy nem tudsz visszaaludni :D LOOOVVEEEE :D

dr.kevorkian 2009.08.11. 21:35:03

jujj, ha én tudnék festeni!
elképzeltem, amint tekersz fel a domboldalon a bringához kötött utánfutóval, benne a két kis gyerek, fel a meredek lejtőn, görcsölve, lihegve, ők pedig vígan és kacagva nyalják a fagylaltot, kezükben ostorral, amivel hébe-hóba odasuhintanak feléd. bocsika.
:D :D

nncha 2009.08.11. 21:49:38

:D:D:D:D simän elöfordulhat...
süti beállítások módosítása