HTML

Unterwegs...:)

Friss topikok

  • én, a maki: jó a blogod. (2010.07.10. 23:34)
  • én, a maki: NÉZD... JÓ A BLOGOD. IZGI. (2010.02.07. 00:58)
  • nncha: hogy te mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkora hülye vagy!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ezen... (2009.09.29. 10:31)
  • nyunyuka-hrhiiithá: @nncha: AKKOR ÉN MÁR MOST LEFOGLALTAM!!! (2009.09.13. 21:10)
  • nyunyuka-hrhiiithá: azt akarom, hogy most azonnal okt. 5-e legyen! :( (2009.09.09. 12:48)

Linkblog

2009.12.03. 17:01 nncha

Szijasztooooooooooooooooooooooooooooook!! :)

tudom...^23374854386 eve nem irtam...bocsi...asszem kicsit ellustultam :P...viszont most olyan vicces dolgok törtentek, amiröl mindenkinek tudnia kell! :D Szoval...facebookon ugfye fent van ket video...azokat szombat este csinältam a buli elött...na szoval erröl a bizonyos bulirol regelnek most nektek...Eva (magyar Au-pair) szülinapja vasärnap volt, ugyh nyilvän meg kellett ünnepelni...:D Delutän talälkoztunk a länyokkkal a värosban, es megbeszeltük, h felmegyünk Anjahoz alapozni, mehogy bär az 1 euro bar olcso, de az Aldis meg lidlös piäk meg olcsobbak, az utcän meg nem lehet inni (a hideg miatt). Tehät 7kor taltam Eväval, elmentünk közertbe. Mondta Anja, h vigyünk ket üveg bort, meg egy pezsgöt. mondom ok...vettünk is egy pezsgöt, meg egy sima bort, erre meglättam, h igen jutänyos äron lehet hozzäjutni a jegborhoz!!! konkretan 5,50 euro volt!!!!!! :O:O:O (megjegyzem, aki esetleg nem tudnä, nälunk olyan 6000 Ftba kerül egy üveg, ez pedig kb 1500 Ft volt) igy megvettük azt is. :) :D Mondta Eva, h menjünk be azert a mäsik közertbe is, hätha talälunk meg vmi kedvünkrevalot...:D hät bementünk...odaertünk a rövid italokhoz...:D mire fogta magät es lekapott a polcrol egy üveg Tequila Goldot...iiiiiiiiiiiiiii mondom...:D ezt meg most hogy??? asszongya, szülinapom van...:D ajjaj mondom...:D na, jol megvettük azt is! :D odaertünk Anjahoz, megittuk a jegbort, majd tequila, majd megbontottuk a mäsik bort is. Elindultunk bulizni (eleg cukcsira ittuk magunkat mär akkor:D) Bementünk a helyre (jah...a Stubu nevü szorakozohelyre järunk...11ig ingyenes ...:D ez a z egyetlen ilyen :S es mikor elöször ott voltunk, egy nagyon ferfias nö ällt az ajtoban, es uuuuugy letapizott minket, h utäna nem gyöztünk öklendezni :D:D:D:D najo, annyira nem volt veszes, de aze kellemetlen volt! :D) eees megint ez a nö volt ott...de mielött bejutottunk, hälistnnek, odajött egy mäsik is :) nem is ez a lenyeg...bementünk, celiräny: WC :D kijöttünk, celiräny: bärpult! :D Eva vett nekünk egy kör whisky kolät, es bonusba nekem meg egy tequilät XD :D mondom te bolond vagy! :D:D:D a whiskyt nem ittam meg, me alapbol utälom...ugyh szepen ättöltöttem Eväeba :D de ugy,h ne vegye eszre :D a vegen csak eszrevette :D es gyorsan elment hozni ket üveg sört meg magänak whisky kolät :D ppppppppppfffffffffffffffff :D:D tänc tänc tänc...hä mondom bakker...szülinapja van...akkor fizetek en is egy kört...sör, sör, whisky kola bääää :D tänc tänc sok sok tänc röhöges, csunya pasik probälkoznak (nagyon szarul:D) röhöges, tänc tänc, aztän Anja mär csak kolät hozott nekünk! :D szerencsere :D csinältattunk partyfotot (ez kesöbb lenyeges lesz) is...aztän olyan fe 5 körül elindultunk haza...hät en ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyire jot meg nem buliztam itt...otthon se tom, h mikor utoljära...ja de...tavaly a Niki szülinapjän! :D az mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkora volt! :D eeees...a legszebb az egeszben, h nem voltam mäsnapos! :D:D:D kis fejfäjäs, de egyältalän nem volt elviselhetetlen :)

Kedden aztän elmentünk megint Anjahoz,csak most össznepien (Julia, Olga, Viktoria, Eva, Anja, en) lätom, h ott van az asztalon a tequila, meg a pezsgö....mondom ez meg itt mi? :D asszongya, ezt most megisszuk :D:D mondom naneeee...holnap melo, stb...asszongya dede...najo, mondom legyen :D (hozzäteszem, öt is en tanitottam meg tequilät inni :D) asszogya Anja...lättad, h nem vagyunk fent a honlapon a fotok közt? mondom jah...erre elkezdtünk gondolkodni...ket opcio lehetseges...vagy az van, h az ember, aki ele odaälltunk pozolva, kisse illuminält ällapotban, az nem is volt hivatäsos fotos, csak egy bulizo ember, :D:D:D vagy annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyira vällalhatatlan lett a kep, h nem volt szivük felrakni a netre :D:D:D naon sokat röhögtünk! :D bekapcsoltunk egy zenecsatornät a tvn, egyszercsak Julia felkiält: OTT EGY AU-PAIR!!! :D:D:D:D a klippben tenyleg egy au-pairt jätszott egy csaj! :D nagyon vicces volt! :D csak mondjuk ö kicsit mäshogy nezett ki, mint mi...forro naci, meg ilyesmik :D mindegy...kitalältuk, h nekünk is kell egy banda, melynek neve: tequila au-pairs lesz :D:D:D ezen is kikeszültünk! :D Aztän mondta Anja Evänak, h mikor szombaton fent voltunk, (otthon volt Anja Gastvater-je) Eva nagyon megtetszett a hapsinak...tudni kell, h kb 2,5 meter magas, hatttalmas kejenc fejjel :D szeetszivattuk Evät :D az is napon vicces volt! olyan volt, mintha egy csajos häzibuliban lennek! :D (mellesleg mär nagyon värom a csajkarit! :D) issssszonat jok voltak ezek az estek!!!! :)

hät ennyi törtent :) majd csinälok meg videokat. :)

sok sok pupooo meg 16 nap es otthon vagyoook! :) <3<3<3

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsikabremaban.blog.hu/api/trackback/id/tr691571599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.kevorkian 2009.12.04. 09:43:23

na hát, ezt már hallottam...
én már attól berúgtam, hogy ezt elolvastam, annyiféle alkohol és annyiszor szerepel benne.... ;)

dr.kevorkian 2009.12.04. 12:36:20

még 15... :D nem is, már csak 15 =)

én, a maki 2010.02.07. 00:58:02

NÉZD... JÓ A BLOGOD. IZGI.

én, a maki 2010.02.07. 00:58:40

NÉZD... JÓ A BLOGOD. IZGI.
süti beállítások módosítása