HTML

Unterwegs...:)

Friss topikok

  • én, a maki: jó a blogod. (2010.07.10. 23:34)
  • én, a maki: NÉZD... JÓ A BLOGOD. IZGI. (2010.02.07. 00:58)
  • nncha: hogy te mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkora hülye vagy!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ezen... (2009.09.29. 10:31)
  • nyunyuka-hrhiiithá: @nncha: AKKOR ÉN MÁR MOST LEFOGLALTAM!!! (2009.09.13. 21:10)
  • nyunyuka-hrhiiithá: azt akarom, hogy most azonnal okt. 5-e legyen! :( (2009.09.09. 12:48)

Linkblog

2009.08.22. 17:31 nncha

Sijastooooooook! :)

Nah...most van elöször normälisan idöm a mult hetvege ota...:( ugyanis egyik nap Greta (ket eves) megbetegedett es rä kellett vigyäznom egesz nap, meg be kellett väsärolnom meg ilyenek, szoval most irom le a hetvege, ill a het esemenyeit...:)

Tehät...mult hetvegen ugye meglätogatott Pitzuuuuuu! :) annnnnnnnnnyira jo volt!!! :) Szombaton, mielött megerkezett volna, a gyerekek is meg en is mär tükön ültünk...folyton kirohangältak az ajtohoz kb ket percenkent es mikor visszajöttek, azt mondtäk: Itt vaaaaaaaaan!!! Megjött Pitzuuuuuuuu! :D en meg sosem hittem nekik! :D aztän vegül csak megszolalt a telefonom, h itt van a häz elött! :D mind a härom elkezdett rohanni es kerdöen neztek be a kocsiablakon...aztän kipakoltam a JO HAZAI ELEDELT!!! hähhhhääää!!! szeeeeeeeeetzabältam magam! :D:D:D:D:D imädlak anyu es apu!!! na meg persze Valii! :D aztän utnak indultunk. vegre meg tudtam ölelni egy barätomat! ez naon jot tett a kicsi lelkemnek! :) Szoval voltunk Nordholzban, Cuxhavenben es Bremerhavenben. Naon sokat setältunk, voltunk a tengernel (ahol apäly volt, de ezt ugyis läthatjätok a kepeken!) naon joooo volt! Ettünk igazi nemet KEBABOT :D:D:D hät naon nem olyan mint a szeräjos, de nem rossz! :) kebabnak nem mondhato! hozott magäval ket liter tokaji aszut! :D härom este alatt el is fogyott! :D jo volt vegre hazai izeket erezni! :D fincssssiiiii szoval minden naon naon jo volt! Eeeeeeeeees...nem sokä jön Nagy Petyiiiiiiiiii! :D:D:D:D de joooooo!!! :D

Utäna kicsit rossz volt visszazökkenni a hetköznapokba, de mostmär monden ok! :)

Apuka megint szetegetett...:D vmelyik nap vacsiztunk, es van egy mäjkrem szerü husos vmi (zwiebelmitwurst) ami oan müanyag tokban van, mint a mäjkrem es ugy is kell kiszedni...namost...vacsinäl en nyitottam ki, de rosszul, ugyh eleg szerencsetlenül nezett ki, joformän szettrancsiroztam! :D Apuka kesett a vacsirol, es mikor leült, meglätta a kajät es Mimi (7 eves) mondta: Anna volt az...mindig szetszedi a kolbäszt! erre apuka: nah...akkor mär ezt is tudjuk! :D :D:D:D:D:D bäszkiiii! en uuuuuuuuuuuugy egteeeeeeeem! ppppppppffffffffffffff :D vmi frappänsat kellett volna välaszolnom, de nem jött ki egy hang sem a torkomon, csak röhögtem mint a diszno :D

Greta (2 eves) vmelyik reggel hänyt, napszuräst kapott elözö nap. Du itt maradtam vele egyedül, me anyuka elment uszni a többi gyerekkel. Lefeküdtem melle es elkezdtem neki felolvasni. Hirtelen ollllyan färadtsäg tört räm, h nem tudom szavakba önteni! Kenyelmes ägyiko, fincsi meleg napsütes az ablakon keresztül...megkerdeztem, nem akar e aludni...:D:D:D:D persze nem akart... becsuktam a szemem, de ö közben folyamatosan gagyogott nekem vmit. Mär epp felälomban voltam, mikor kerdezett vmit, többször elismetelte es en meg felriadtam es csak annyit tudtam kerdezni, h MIIIIIIIIIIII????????? :D:D:D a hangsulyt hallanotok kene...bär ismertek, el tudjätok kepzelni...:D:D:D:D:D na akkor mondtam, h menjünk le...megetettem, megitattam, aztän mär jöttek is haza a többiek! jo volt :)

Ma pedig egy esküvön voltam...igazsäg szerint naon nem volt kedvem elmenni, de vegül megis...gondoltam, hätha lesznek ott jo pasik :D nem naon voltak...:D en hülye, a magassarkumban mentem...mondjuk vittem magammal laposat, de mikor meglättam h ällofogadäs van egy kertben, kicsit görcsbe rändult a vädlim :D gyorsan le is vältottam a cipöt :D csomo gyümi volt, meg grillezes...megkostoltam a räkot...nem a homärt, de nem is azt a naon picit, oan közepes meretü volt...hät nem vok eläjulva...ha nem lett volna öntet hozzä, tuti nem eszem meg! nem tom egyesek miert vannak ugy oda erte...semmi ize nincs!!! mindegy...meg grilleztek ooooriäsi kolbäszokat, amiket persze nem lehetett egyben elvinni kek jooo nagy karej kenyer közt :D hanem kis darabokra veägtäk öket...de nemet!! :D volt egy cuki pincer, aki csak viselkedesre volt cuki, ällandoan ujratöltötte a pezsgöspoharamat :D ittam kb 3-4 pohär pezsgöt...ezek utän muszäj volt ennem! :D aztän mini jegkremet hoztak tälcäkon...sztem magnum lehetett! abbol is bepusziltam kettöt :D aztän ittam ket gintonikot...gondoltam azt jätszom, h häny pohär alkesz utän tudom meg eljätszani a jozant :D de nem volt rä szükseg, mert jozan voltam :D es most itt vok... ha kifelejtettem volna vmit, irok! :)

sok sok puppppppppp <3

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsikabremaban.blog.hu/api/trackback/id/tr201331068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyuka-hrhiiithá 2009.08.22. 22:09:09

háááttttt mondjjjuuukk!!! :D
végre kommentelek... tudom-tudom, sok időbe tellett...
de az összes bejegyzésedet olvasom és saját gyorsgombod is van a mozilla firefoxban! mármint érted... nem kell beírnom a blogod címét, hanem csak rámegyek a gombra és bejön... mint a mobilodon a gyorsgombok, ahol az 1-es az én számom... UGYE? :D
naszóval... tetszik, amiket írsz... tényleg olyan ankás! és annyit gondolok rád... meg andi is... együtt gondolunk rád... és ahogy így írtad, h végre megölelhetted egy barátod... hát... én is úgy megölelgetnélek! :( olyan mellykipukaksztósan, tudod! :D
én tényleg nagyon boldog vagyok, hogy ilyen jól érzed magad és ilyen pozitívan megy a dolog... kicsit féltem, h hátha annyira honvágyad lesz, h lelkileg nem bírod... de ahogy elnézem még a végén kérvényezed a német állampolgárságot! :D
na majd írok még! meg facebookon is van egy leveled! teeeee!

dr.kevorkian 2009.08.22. 23:02:43

bizony megyek:) nem is kell már sokat aludni ;)

nncha 2009.08.23. 10:11:07

@nyunyuka-hrhiiithá:
ömm...az elsö gyorsgomb a telefonomon a hangposta...:D:D:D:D:D:D:D de amugy mär elsöre is ertettem...:D:D:D:D hät igen...en is naon megszorongatnälak titeket! :/ nem baj, majd oktoberben! :)
en is feltem töle, de tök jol vok! egyertelmü, h van honvägyam, de vhogy tul tok lendülni rajta! :)

sok pusssssssszzzzz

nyunyuka-hrhiiithá 2009.08.23. 13:37:39

hihi! :D
de tényleg venned kell valami mellvértet vagy egyéb védőfelszerelést októberre, mert úgy megszorongatlak, hogy kidurransz! :D
a hangpostát meg szépen állítsd át rám! :D
amúgy képzeld el... óriási sztori következik... megint beteg vagyok! :D ez most ilyen sziget utáni izé... de lehet, h már írtam a facebookos levélben.. namidnegy... majdcsak möggyógyulok!
pppppppp

nncha 2009.08.23. 14:37:11

hät igen...sziget utän ältaläban sajna betegseg szokott jönni...:S
addigra rinoceroszbört növesztek az esetleges robbanäs elkerülese vegett! :D
gyogyulj meg minel hamarabb!!! :)

puuppooo
süti beállítások módosítása